Tesla neinvestuje peniaze na tradičný marketing. Dôvod vás prekvapí
Tesla, pojem ktorý vo svete elektromobilov je pojmom toho najvyššie ranku. Už aj v našich končinách je možné vidieť tieto automobily čoraz viac na cestách a to aj napriek tomu, že na cestách chýbajú nabíjacie stanice, hoci viacero obchodníkov ako je napríklad potravinový supermarket BILLA sa tento trend snaží zvrátiť a pri nových expanzných projektoch nájdeme aj niekoľko vyhradených miest práve pre elektromobily.
Posledné týždne v špecializovaných magazínoch sme sa mohli s pojmom Tesla stretnúť v oveľa širšej miere, a to vďaka predstaveniu novej verzie automobilu, „Modelu 3“, ktorý ponúka v obmedzenom množstve napríklad aj internetový obchod Alza.
Tesla na tradičný marketing peniaze nepotrebuje
Elon Musk, výkonný riaditeľ Tesla Inc. Na začiatku augusta počas ohlásenia finančných výsledkov poukázal na zaujímavý fakt. Povedal:
“Vôbec Model 3 nepropagujeme. Keď prídete do našej predajne, ani sa nesnažíme o ňom hovoriť, lebo naozaj chceme hovoriť o veciach, ktoré dokážeme dodať teraz. Pokiaľ si niekto objedná Model 3 teraz, je pravdepodobné, že bude musieť čakať do konca budúceho roku kým ho dostane.”
Elon celkom vystihol momentálny stav na trhu, ktorý hovorí o tom, že nový model Tesla 3 je momentálne horúcim „rohlíkom“, ktorého dostupnosť je obmedzená a to hlavne z dôvodu výrobných kapacít. Mimochodom, momentálne je zaevidovaných viac ako 500 000 kusov predobjednávok na Model 3.
Neprehliadni
Nižšie si môžete pozrieť graf, ktorý hovorí o investíciach jednotlivých automobiliek do reklamy.
Zdroj: Evanex, AdvertisingAge
Komentáre