Samsung poodhalil, kedy prebehne predstavenie vlajkovej série Galaxy S23: Veľkým prekvapením to však nebude

Samsung by mohol svoju vlajkovú sériu Galaxy S23 predstaviť až v priebehu budúceho roka. S nasadením nového Snapdragonu sa tak neponáhľa.

Samsung Galaxy S22_recenzia_kamerovy modul_2
Zdroj: Vosveteit.sk

Viacerí poprední výrobcovia smartfónov dnes už starostlivo pracujú na svojich vlajkových lodiach pre rok 2023. Dôvodom je najmä predstavenie čipsetov, ktoré budú tieto vlajkové modely poháňať. Tak ako svoj vrcholný Dimensity 9200 predstavil MediaTek, len pred pár týždňami sme mohli vidieť odhalenie Snapdragonu 8 Gen 2, ktorý mimochodom bude tvoriť základ aj vrcholných modelov od Samsungu. Samsung tak teraz poodhalil, kedy by mohli túto sériu s označením Galaxy S23 predstaviť. Ak však čakáte nejaké veľké prekvapenie, zrejme budete sklamaní. Vyjadrenie jedného z hlavných predstaviteľov spoločnosti nám priniesol portál androidauthority.com a ak vás zaujímajú novinky ohľadom pripravovaných vrcholných modelov, ste na správnom mieste.

Samsung má svoje vlajkové modely predstaviť v tradičnom termíne

Po predstavení vrcholných čipsetov pre vlajkové lode spoločností sa viacerí výrobcovia rozhodli, že sa budú predháňať v tom, kedy svoje modely predstavia. Pekným príkladom je napríklad Xiaomi, ktoré oznámilo, že svoje vlajkové modely predstaví 1. decembra. Fanúšikovia spoločnosti Samsung v takomto prípade začali špekulovať aj nad tým, kedy sa predstavia vlajkové lode z radu Galaxy S23. Podľa nášho zdroja však nemáme očakávať predstavenie skôr, ako to býva zvyčajne. Nové modely teda pravdepodobne môžeme očakávať vo februári.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ
Samsung Galaxy S22 Plus_kamerovy modul
Zdroj: Vosveteit.sk

Odhalenie by malo prebehnúť počas Galaxy Unpacked eventu. Očakáva sa, že by sa tak mohlo stať už počas prvého týždňa vo februári, pričom predstaviteľ spoločnosti zatiaľ nešpecifikoval žiadny konkrétny dátum. Séria Samsung Galaxy S23 by však nemala súperiť s konkurenčnými spoločnosťami ako je Xiaomi či Motorola, ktoré majú v pláne najnovšie modely predstaviť ešte do konca tohto roku. V súčasnosti však už špekulujeme nad výbavou zariadení, ktorá by mohla prekonať naše očakávania.

Dočkáme sa aj čipsetu od Qualcommu

Hlavným bodom modelov z radu Galaxy S23 majú byť čipsety. Srdcom zariadení by tentokrát ani v Európe nemal byť Exynos. Samsung má teda vsadiť na populárne čipsety od Qualcommu, pričom sme už vyššie prezradili, že pôjde o Snapdragon 8 Gen 2. Ten aktuálne vo výkonnostných rebríčkoch prekonáva jeden míľnik za druhým. Nové modely od Samsungu by teda mohli ponúknuť to, čo už dlhšiu dobu nie. Okrem iného by sa tak nové smartfóny mohli zbaviť aj ich najväčšieho problému, ktorým bolo doteraz prehrievanie.

Samsung Galaxy S22 Plus_predna stena
Zdroj: Vosveteit.sk

Do očakávanej výbavy v súčasnosti radíme aj kameru s hlavným 200mpx snímačom. Ten už aktuálne použil aj model Xiaomi 12T Pro a Samsung by si ho mal nasadiť rovnako vo vlajkovej sérii. Odhadujú sa aj ceny nových smartfónov. Základný model by mal získať cenovku na úrovni 799 dolárov, Galaxy S23 Plus 999 dolárov a verzia Ultra až 1199 dolárov. Bližšie informácie o smartfónoch sa však zrejme dozvieme v blízkej dobe.

Čakáte na predstavenie vlajkových lodí Samsungu aj vy? A zvážili by ste kúpu niektorého modelu? Podeľte sa s nami v komentároch!

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy