Finančný riaditeľ Netflixu nevylučuje, že v budúcnosti budú na Netflixe reklamy

CFO Netflixu, Spencer Neumann, otvorene hovoril o reklamách, ktoré by mohli byť v budúcnosti prítomné naprieč ich platformou.

Netflix cena predplatneho
Zdroj: Vosveteit.sk (úprava)

Reklamy sú niečo, čo len málokto má rád. Na druhej strane, vďaka ním môžeme pristupovať k obsahu zadarmo alebo lacnejšie. V súčasnosti mnohí z nás s cieľom, aby sa vyhli reklamám pri sledovaní seriálov a filmov, uprednostňujú rôzne platformy, kde reklamy nie sú, alebo je ich možné pretočiť. Jednou z najznámejších a najviac rozšírených platforiem, kde reklamy nie sú prítomné, je Netflix. To je aj dôvod, prečo si Netflix nechá slušne zaplatiť za mesačné predplatné. Vedeli by ste si však predstaviť, že by sme platili menej peňazí za predplatné výmenou za to, že naprieč platformou budú reklamy? Tak to je téma, ktorú rozvíril CFO spoločnosti, upozorňuje portál variety.com.

Netflix nevylučuje, že v budúcnosti ponúkne predplatné s reklamou

V minulosti boli predstavitelia Netflixu hákliví na otázky dotýkajúce sa prítomnosti reklamy naprieč platformou. To sa však zmenilo. Spencer Neumann, finančný riaditeľ spoločnosti, počas utorkovej konferencie otvorene hovoril o tom, že v budúcnosti by naprieč Netflixom mohli byť potenciálne prítomné reklamy. Ďalej však dodal, že to nie je aktuálne otázka dňa a zároveň uviedol, že nič také v súčasnosti neplánujú.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

„Nie je to tak, že by sme mali náboženstvo proti reklame, aby bolo jasné,“ povedal Neumann v utorok na konferencii Morgan Stanley’s Technology, Media & Telecom Conference 2022. „Ale nie je to niečo, čo je momentálne v našich plánoch… Máme naozaj pekný škálovateľný model predplatného, ale musím povedať, nikdy nehovor nikdy,..“

Neumann počas konferencie reagoval na niekoľko otázok, ktoré sa dotýkali rôznych plánov predplatného konkurencie. Jedná z tém, o ktorej sa hovorilo, je zavedenie plánu AVOD pre Disney Plus do konca roka 2022 v USA. Ide o program „ad-supported video on demand“. Inými slovami, ide o formu predplatného, kde sú prítomné reklamy.

V súvislosti s týmto programom uviedol, že je pre nich ťažké aktuálne ignorovať to, čo robí konkurencia. Ďalej však prízvukoval, že to pre nich nedáva v súčasnosti zmysel. Neumann záverom dodal, že hoci aktuálne rastú raketovým tempom, tak si uvedomujú, že nedávne zvýšenie cien naprieč USA a Kanadou tento rast spomalí.

V každom prípade, bol by pre vás plán predplatného s reklamou naprieč Netflixom zaujímavý, ak by cena predplatného bola nižšia? Dajte nám vedieť nižšie v komentároch.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre