Spravodajstvo

AKTUÁLNE: Pripravte sa, státisícom zákazníkov tohto operátora vzrastie cena za pevný internet a televíziu!

Jeden z najväčších poskytovateľov internetu a televízie zavádza energetický poplatok.

Z každej strany sa nás hrnie zdražovanie. Len niekoľko dní dozadu sme upozorňovali na to, že operátor 4ka zdražuje svoje služby. Táto správa obehla Slovensko krátko potom, ako zdražovanie oznámila aj spoločnosť O2, či Orange. No zdá sa, že zdražovaniu ešte nie je ďaleko koniec.

Ďalší operátor hlási zdražovanie

Mnohí z nás si nevedia predstaviť život bez internetu, či televízie. Využívame ho ako za účelom práce a prístupu k informáciám, tak aj za zábavou. Za uplynulé roky sme si zvykli, že operátori stláčajú ceny smerom dole, no aktuálna situácia, ktorá súvisí s rastom cien za energie, tento trend otočila.

Najnovšie ďalší veľký hráč na trhu s pevným internetom a televíziou, oznamuje zdražovanie. Reč je konkrétne o spoločnosti UPC, ktorá začala v týchto dňoch rozosielať hromadné správy svojim zákazníkom, že zavádza nový poplatok.

Výnimkou nie sme ani my. V priebehu dnešného dňa sme dostali oznámenie, v ktorom spoločnosť hovorí, že v dôsledku nárastu nákladov dvíha od 1. novembra ceny. UPC si bude účtovať o 1,9€ viac, ako tomu bolo doposiaľ.

„Naša spoločnosť dlhodobo odoláva rastu cien energií, ktoré sú aktuálne historicky najvyššie za celé naše pôsobenie. Táto situácia, ktorá je zapríčinená dianím na medzinárodnom trhu s plynom a elektrinou, spôsobuje nebývalý rast nákladov na poskytovanie elektronických komunikačných služieb. Z tohto dôvodu sme nútení zaviesť k 1. novembru poplatok vo výške 1,90 € mesačne.“, píše sa v oznámení, ktoré operátor začal rozosielať svojim klientom.

UPC v rámci oznámenia ďalej prízvukuje, že všetky existujúce zľavy a podmienky rôznych kampaní, zostanú zachované aj po zavedení nového poplatku. Rovnako hovorí, že i cena za prenájom zariadení sa nemení.

Koho sa týka nový poplatok?

Spoločnosť na svojich stránkach vysvetľuje, že nový poplatok sa týka všetkých zákazníkov spoločnosti bez ohľadu na to, aký produkt máte zakúpený. Znamená to, že si priplatia i používatelia, ktorí majú od operátora zakúpený aj iný produkt, ako je internet. Operátor Ďalej dopĺňa, že ak má používateľov predplatených viacero služieb, tak si bude účtovať poplatok len jedenkrát.

„Poplatok sa vzťahuje na prípojku (odberné miesto), nie na počet využívaných služieb. To znamená, že bez ohľadu na to akú a koľko služieb využívate na jednej prípojke, resp. v domácnosti, zaplatíte iba jeden energetický poplatok.“

Ovplyvní rast cien internetu a televízie i vás? Dajte nám vedieť nižšie v komentároch.

Tagy
Zobraziť komentáre
Close
Close