Už ste ju skúsili? Slovenská pošta prekopala mobilnú aplikáciu a pridala do nej užitočné funkcie!
Aplikácia Slovenskej pošty prešla veľkými zmenami. Pribudli do nej mnohé a hlavne užitočné funkcie a nástroje.
Dnes už máme aplikácie takmer na všetko. Môžeme cez ne sledovať televíziu, nakupovať, objednať si jedlo, taxík a podobne. O to viac nás teší, že aplikácia Slovenskej pošty prešla zásadnými zmenami, hlási spoločnosť.
Do aplikácie pribudlo hneď niekoľko nových funkcií
Slovenská pošta najnovšie oznámila, že ich aplikácia pre Android a iOS dostala do vienka radu nových funkcií a nástrojov. Pošta konkrétne hovorí, že pribudli tieto funkcie:
- Platba kartou – ONLINE úhrada zásielok – balíkov aj listov – odosielaných cez mobilnú aplikáciu s podajom zásielky bez nutnosti tlače adresného štítka – Znamená to, že zákazník, ktorý nemá možnosť vytlačiť si adresný štítok, môže zásielku odoslať aj bez neho. Musí však zásielku v pravom hornom rohu označiť „kódom zásielky“, ktorý je pre danú zásielku vygenerovaný. Aplikácia klienta sprevádza všetkými potrebnými krokmi.
- Výhodou tiež je, že ak klient uhradí zásielku online, nemusí čakať v pobočke pošty – Zásielku môže vhodiť do poštovej schránky na pobočke alebo umiestniť v špeciálnom boxe v pobočke (napr. balík).
- Možnosť tlače adresných štítkov priamo z mobilnej aplikácie po odoslaní zásielky – Ak má zákazník možnosť tlače na air-printovej tlačiarni, môže si vygenerovať adresný štítok a vytlačiť si ho, prípadne ho zdieľať prostredníctvom iných aplikácii (email, whatsapp, messenger).
- Podaj medzinárodných zásielok v rámci EU, teda zásielok, ktoré nepodliehajú colnému konaniu – Takéto zásielky však vyžadujú tlač adresného štítku.
Aplikácia ponúka aj ďalšie nástroje
Slovenská pošta ďalej dopĺňa, že v rámci aplikácie nájde zákazník okrem iného aj prehľadné informácie o svojich zásielkach, pri ktorých si môže zmeniť miesto alebo termín doručenia. Mobilná aplikácia je tiež prepojená s vyvolávacími systémami na pobočkách, vďaka čomu sa zákazník môže pohodlne vyhnúť čakaniu na pobočke a vybrať si poradový lístok vopred cez aplikáciu. K dispozícii je tiež vyhľadávač pobočiek Slovenskej pošty a BalíkoBOXov, v ktorom nájdu zákazníci informácie o otváracích hodinách a službách na jednotlivých pobočkách. Zároveň aplikácia upozorní zákazníka, či je pobočka momentálne otvorená, dopĺňa Slovenská pošta.
Nižšie z odkazov môžete aplikáciu stiahnuť do vášho telefónu.
Komentáre