Google stratil viac ako 250 inzerentov na Youtube, kvôli vážnemu zaváhaniu
Reklama, jeden z najefektívnejších nástrojov, teda ak je dobre „predaná“ zákazníkov. Youtube sa však podarilo spraviť veľké fopá, ktoré ju stálo 250 inzerentov na video portáli Youtube, medzi ktorých patrí viacero zvučných mien ako je napr. Audi, Honda, AT&T, McDonald’s a ďalší.
Dôvodom je totiž nevhodne sa zobrazujúca reklama, na ktorú poukázal The New York Times v rámci Guardian’s membership schémy, kde boli publikované reklamné spoty či bannery na video obsahu propagujúcom extrémistické skupiny.
Following @thetimes investigation into online advertising, @guardian pulls ads from @youtube. This is why: pic.twitter.com/SqpnAxUiNM
— Alexi Mostrous (@AlexiMostrous) 16. marca 2017
Jeden z manažérov programu Guardian’s membership na margo vzniknutej situácie poznamenal:
„Potrebovali sme reagovať veľmi, ale veľmi rýchlo. Vedeli sme, že naša značka, ktorá je pre nás dôležitá, tak že bude rozmazávaná na prednej stránke Times zo všetkých zlých dôvodoch.„
Neprehliadni
Výkonný riaditeľ Guardian’s išiel ešte ďalej ako jeho kolega, ten totiž bojkotoval Youtube, ktorý ho aj zaradil na black-list spolu s ďalšími väčšími inzerentmi, ktorých je už viac ako 250 s cieľom, aby sa rovnaká chyba už neopakovala. Zoznam tých najväčších si môžete pozrieť nižšie.
UK | US |
---|---|
|
|
Na margo tejto situácie hovorca spoločnosti Google povedal ako aj dal sľub do budúcnosti:
„Uznávame to, že nie vždy všetko spravíme dobre, a že niekedy spôsoby to, že reklama sa objaví kde by sa nemala. Zaviazujeme sa, že to budeme robiť lepšie, a urobíme zmeny v našej stratégií a kontrole…“
Zdroj: Neowin.net
Komentáre