AKTUÁLNE: Veľký mobilný operátor mení ceny. Časť ľudí bude platiť viac. Týka sa to aj vás? Takto si overíte, koľko budete po novom platiť vy!

Nie každý je nadšený z nového programu Magenta od Telekomu. Ozývajú sa hlasy nespokojných zákazníkov, ktorí namiesto sľubovanej zľavy a benefitov, budú platiť viac.

aktualna tema poplatky
Zdroj: unsplash.com (Jason Leung), Vosveteit.sk (úprava)

Smartfóny sa stali neoddeliteľnou súčasťou života každého z nás. Dnes nájdeme už len málo ľudí, ktorí nie sú online. O to viac sme citliví na to, keď operátori upravujú cenník a to obzvlášť, ak ceny idú hore.

Mobilný operátor Telekom, ktorý patrí na našom trhu medzi lídrov, nedávno predstavil s veľkou fanfárou nový medzinárodný koncept Magenta Moments spolu s programom Magenta 1. Tento produkt mal priniesť zákazníkom možnosť spojenia si viacerých produktov do jednej „mega“ služby.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

„Prinášame na trh novú Magentu 1, ktorá zákazníkom prinesie slobodu spájať si všetky služby, ktoré potrebujú. Čím viac budú zákazníci potrebovať, tým viac služieb im vieme ponúknuť. Celá rodina môže v novej Magenta 1 viac získať, byť viac prepojená, užiť si viac zábavy či rýchlejšie pripojenie. Zároveň chceme zákazníkom nechať voľnú ruku i flexibilitu pri tvorbe balíkov. Môžu si meniť hlavnú výhodu balíka Magenta 1 i jednotlivé benefity počas využívania,“ uviedol Mladen Mitič, riaditeľ mass marketu Slovak Telekom.

Operátor v tom čase rovnako propagoval, že zákazníci si budú môcť vybrať jednu z hlavných výhod programu a to buď budú menej platiť za služby alebo získajú viac benefitov.

„Pri vstupe alebo vytváraní novej Magenta 1 si môže zákazník vybrať najprv hlavnú výhodu, t.j. typ Magenta 1: buď menej platiť za služby alebo získať viac benefitov.“, uviedol operátor v tlačovej správe.

No zdá sa, že tomu tak celkom nie je. Viacero používateľov zmeny nahnevali. A dôvod? Namiesto platenia menej budú platiť viac.

Nie každý bude platiť menej. Niekomu poplatku narastú

V príspevku operátora Telekom, si jeden z používateľov „pochvaľuje“ akciu slovami:

„Akcia jak hrom, pri zľave 10% a pri službách bez zmeny sa zvýši cena o 4€ …je čas na zmenu operátora…“, uviedol Attila P. Spolu s týmto komentárom zdieľal aj fotografiu nižšie.

Telekom nova cena za sluby_1
Zdroj: Attila Panyko (Facebook)

Jedna z ďalších nahnevaných zákazníčok píše:

„Gratulujem Telekomu, od prvého marca budem mať o 5 GB dát menej ale platiť budem viac, tak to vyzerá, že končím u vás so všetkým, stačilo, ešte ani optiku mi neviete zaviesť a to ste ju ťahali pred 5 rokmi. Otrasný prístup k zákazníkom a sklamanie za sklamaním,..“, píše Jana J.

Jeden z ďalších používateľov rovnako zdieľal snímku o koľko bude platiť viac. Asi ako tušíte, tak moc nadšený z úpravy jeho služby nebol a dôvod prečo, môžete vidieť nižšie.

Telekom nova cena za sluby_2.jpg
Zdroj: Peter Z. (Facebook)

Overte si, ako sa nadchádzajúce zmeny dotknú vás cez stránku operátora

Ak by ste sa chceli pozrieť, ako ovplyvnia nadchádzajúce zmeny vás, môžete tak spraviť cez stránku operátora. Konkrétne cez https://www.telekom.sk/novinky-2024. V prípade, ak by ste si chceli pozrieť reakcie zákazníkov na novinky, tak nižšie vám dávame do pozornosti príspevok, v ktorom nájdete desiatky nespokojných komentárov.

V prípade, ak nebudete s nastávajúcou zmenou spokojný, mali by ste kontaktovať operátora a riešiť vzniknutú situáciu. Máte totiž 30 dní na to, aby ste si rozmysleli, či budete chystané zmeny akceptovať alebo nie. Ak sa vám navýšila cena a nebudete s ňou spokojný, tak môžete od zmluvy s operátorom odstúpiť.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre