AKTUÁLNE: Pozor, jedna z najväčších bánk má neplánovaný výpadok služieb. Ľudia nadávajú, nemôžu platiť v obchodoch
Najväčšia banka na Slovensku hlási nečakaný výpadok služieb.
Nie je to nič príjemné, keď sa vyberiete do obchodu a urobíte nákup, no pri pokladni zistíte, že nemôžete zaplatiť bankovou kartou. Tak poprosíte pokladníka, aby sekundu počkal, a utekáte do bankomatu vybrať si peniaze, no výsledok je rovnaký. Tak toto je problém, s ktorým sa mohli stretnúť zákazníci najväčšej banky na Slovensku, VÚB.
Banka o výpadku vie, pracuje na náprave
VÚB Banka prostredníctvom sociálnych sietí oznámila, že eviduje výpadok svojich služieb, v dôsledku ktorého riadne nefungujú jej služby.
„Aktuálne evidujeme technické problémy, ktoré spôsobili výpadok viacerých našich služieb. Ospravedlňujeme sa za komplikácie, robíme všetko preto, aby sme ho odstránili v čo najkratšom čase. Ďakujeme za trpezlivosť.“, napísala banka len niekoľko minút dozadu na sociálnej sieti.
Zdá sa, že výpadok je rozsiahlejší. Zákazníci banky v komentároch zanechali viacero príspevkov, v ktorých hovoria o vzniknutých problémoch. Napríklad pani Zlatica píše:
„Mohli ste fakt poslať aspoň SMS a posilniť operátorov, keďže sa už hodinu nedá dovolať…..mohol sa človek zariadiť, a nie že zaplatí kartou nákup a všetko je ok, ale o 5 min natankuje plnú nádrž a všetky karty zamietnuté …a ešte mimo SR.“ Ďalšia zákazníčka banky hovorí: „takéto info o výpadku by ste mali posielať aj ako správu na účet. Aby nebol človek prekvapený že ma kartu zamietnutú“, doplnila pani Katarína.
V súčasnosti nie je ale známe, či problémy s platobnou kartou majú všetci zákazníci alebo len časť z nich. Aby ste ale predišli problémom, odporúčame vám, aby ste mali pri sebe radšej hotovosť.
Neprehliadni
Ako dlho potrvá výpadok?
Aktuálne banka nezverejnila bližšie podrobnosti o tom, do kedy výpadok bude trvať. Jedna zo zákazníčok banky sa bola informovať na pobočke, kde ale nedostala bližšie informácie.
„Bola som sa spýtať priamo na pobočke, vraj majú neplánovaný výpadok a nevedia dokedy.“, uviedla pani Renáta.
Pevne veríme, že čoskoro dôjde k odstráneniu vzniknutých problémov. Stretli ste sa aj vy s nejakým nepríjemnostiam? Ak áno, dajte nám ich nižšie vedieť, prípadne na sociálnych sieťach.
Komentáre