AKTUÁLNE: Nefunguje vám IB či mobil baking? Jedna z najväčších bánk na Slovenskú má výpadok

Okrem internet bankingu a mobilného bankovníctva nie sú dostupné ani služby na pobočkách.

Aktualna tema_uvodny obrazok
Zdroj: Vosveteit.sk

Ak máte problém s mobilným bankovníctvom či internet bankingom, tak vedzte, že nie ste v tom sami. Druhá najväčšia slovenská banka hlási technické problémy, ktoré pretrvávajú už najmenej 4 hodiny. Ak sa pokúsite prihlásiť do mobilnej aplikácie, tak natrafíte na hlášku nižšie.

„Väzený klient, aplikácia Mobil banking je aktuálne nedostupná. Skúste neskôr prosím. Ak by chyba pretrvávala, zavolajte službu Kontakt.“

VUB banka porucha
vZdroj: Vosveteit.sk

Výpadok sa zdá byť závažnejší

Krátko po14:30 VÚB Banka na sociálnej sieti informovala svojich klientov o tom, že čelí technickým problémom. Na ďalšie informácie bola ale banka skúpa. Nateraz preto nevieme povedať, v čom spočívajú. No zdá sa, že ide o chybu väčšieho charakteru. VÚB banka v stanovisku píše, že nefunguje internetové a ani mobilné bankovníctvo vrátane služieb na pobočkách.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

„Vážení klienti,
aktuálne evidujeme technický výpadok, ktorý zasiahol najmä internetové a mobilné bankovníctvo a služby na pobočkách.

K dispozícii je výber prostredníctvom bankomatov. Za výpadok sa veľmi ospravedlňujeme a prosíme o trpezlivosť. Pracujeme na tom, aby sme problém čo najskôr odstránili. Budeme vás informovať.“, uvádza banka v stanovisku na sociálnej sieti.

Aktuálne jediným funkčným spôsobom, ako sa dostať k peniazom, je prostredníctvom bankomatov. Čo sa týka online platieb, tak budete musieť počkať, kým banka nevyrieši technické problémy. Nateraz nie je známe, ako dlho výpadok služieb bude ešte pokračovať. Nezostávame nám preto nič iné, ako len čakať a veriť v skoré odstránenie technických problémov.

VUB Banka oznamenie na webe
Zdroj: Vosveteit.sk / Printscreen oznámenia banky na ich webe

„Aktuálne evidujeme technický výpadok, ktorý zasiahol najmä internetové a mobilné bankovníctvo a služby na pobočkách. K dispozícii je vklad a výber prostredníctvom bankomatov. Za výpadok sa veľmi ospravedlňujeme a prosíme o trpezlivosť. Pracujeme na tom, aby sme problém čo najskôr odstránili. Budeme vás informovať.“, uvádza banka na svojej webovej stránke v súvislosti s výpadkom.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre