Newsfeed na Facebooku sa zmení. Prepojí vás s rodinou a priateľmi a clickbait obsah obmedzí
Facebook čakajú nasledujúce mesiace výrazné zmeny a to hlavne po stránke algoritmu, na základe ktorého používatelia vidia obsah. Po novom bude obsah priorizovaný. Znamená na to, že najskôr uvidíte obsah od priateľov, s ktorými najčastejšie komunikujete, namiesto reklám, od ktorých sú viacerí vydavatelia závislí.
„Pri tejto aktualizácii budeme uprednostňovať príspevky, ktoré vyvolávajú rozhovory a zmysluplné interakcie medzi ľuďmi. Predpokladáme, že sa vám tak budú zobrazovať na vyšších pozíciách vo feede (na nástenke) posty, o ktorých budete chcieť komunikovať s priateľmi.“, píše Adam Mosseri, hlavný vývojár nástenky na Facebooku.
V rámci oficiálneho stanoviska Facebooku sa ďalej píše, že Facebook neplánuje v rámci tejto aktualizácie rozdeliť nástenku na dve. Ako je tomu vo vybraných krajinách, vrátane Slovenska.
Ako to ovplyvní slovenský Facebook je dnes otázne. Aktuálne totiž prebieha veľký test v rámci vybraných krajín kde je nástenka rozdelená na dve. V rámci jednej nájdeme príspevky priateľov a reklamu a v rámci druhého sú príspevky stránok.
Zdroj: Facebook, úvodný obrázok: pixabay.com
Komentáre