Čo bude stáť lacnejšie predplatné Netflixu s reklamou? Máme prvý odhad!

Objavili sa prvé správy, ktoré hovoria o cene predplatného Netflixu s reklamou.

Netflix cena predplatneho (2)
Zdroj: unsplash.com (Willfried Wende)

Netflix v súčasnosti patrí medzi najpopulárnejšie streamovacie platformy na svete. Ide o službu, ktorá je nesmierne populárnou aj v našich končinách.

Ešte koncom prvého kvartálu tohto roka finančný riaditeľ spoločnosti uviedol, že do budúcnosti nevylučujú lacnejšie predplatné služby, kde bude prítomná reklama. Táto téma opäť ožila potom, ako Netflix oznámil, že po prvýkrát v histórii stratili viac používateľov ako získali. Spoločnosť to odôvodnila vojnou na Ukrajine a zvýšením cien za predplatné vo vybraných regiónoch.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Čo bude stať predplatné s reklamou?

Najnovšie sa do pozornosti širokej verejnosti dostáva správa portálu mobilescout.com, ktorý sa odvoláva na zdroje spravodajskej agentúry Bloomberg, ktorá hovorí, že predplatné s reklamou bude stáť niekde medzi 7$ až 9$. Samozrejme, hovoríme o cenách pre americký trh. Len pre porovnanie, cena predplatného v USA sa pohybuje od 9,99$ do 19,99$ v závislosti od zvoleného programu. Výška poplatku sa odvíja od kvality streamovaného obsahu a množstva zariadení, cez ktoré môže používateľ sledovať filmy a seriály v jednom momente súčasne. U nás je cena predplatné za službu v rozpätí od 7,99€ do 11,99€.

Otázkou preto zostáva, či podobnú cenovú politiku zvolí služba i v iných regiónoch, kedy bude možné ušetriť na predplatnom potenciálne až polovicu z najdrahšieho programu výmenou za reklamy. Na túto otázku ale dnes nepoznáme odpoveď.

Tieto plány týkajúce sa ceny predplatného s reklamou nateraz spoločnosť nepotvrdila. Spoločnosť v reakcii uviedla, že v tomto bode ide iba o špekulácie. Netflix ďalej dodal, že všetok vývoj a plány týkajúce sa množstva reklám a cien sú v počiatočnej fáze. Očakáva sa ale, že program s reklamou bude dostupný v prvých regiónoch už koncom tohto roka.

Niektoré informácie, ktoré kolujú v kuloároch hovoria, že program s reklamou bude mať aj ďalšie obmedzenia. Nedávne správy naznačili, že tento program bude ochudobnený o niektoré tituly od iných tvorcov filmov a seriálov, ako je Netflix. Inými slovami, za menej peňazí dostaneme i menej muziky.

Mimochodom, podobný program („ad-supported video on demand“) plánuje zaviesť aj konkurenčná platforma Disney Plus. Malo by sa tak stať ešte koncom tohto roka, pričom program bude dostupný najprv v USA.

Bol by pre vás program s reklamou v službe Netflix zaujímavý? Pri akej cene by ste zvážili prechod s aktuálneho programu na účet s reklamou? Dajte nám vedieť nižšie v komentároch alebo na sociálnych sieťach.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre