Prečo som neobdržal aktualizáciu hoci je už dostupná pre môj telefón?
Všade sa píše, že Lumia Denim je dostupná pre Váš telefón, ale pritom ju Váš telefón stále a stále nevie vyhľadať? Poďme si pozrieť tie najčastejšie dôvody prečo tomu tak je.
Ako prvý dôvod, ktorý si viacero užívateľov neuvedomuje je to, že oficiálne aktualizácie sú dostupné len pre zariadenia, ktoré nie sú „vývojárske“. Totiž viacero z Vás nám písalo, že po stiahnutí aktualizácie ju telefón nedokáže nainštalovať a vypisuje Vám chybu „8018830f“.
Táto chyba sa vyskytuje v prípade keď ste Váš telefón registrovali ako vývojársky (teda cez Windows Developer Preview, respektíve Insider Preview). V tomto prípade sa nemusíte báť, že k oficiálnej aktualizácii sa nikdy nedostanete. Jedine čo musíte spraviť je pomocou Recovery Tool odstrániť WDP, resp. IP, následne budete môcť aktualizovať Váš telefón.
Druhým častým problémom je pôvod telefónu. Hoci ste mohli telefón zakúpiť na Slovensku, ale v konečnom výsledku samotný telefón mohol byť určený pre iný trh. Tento problém je častý v prípade keď si kupujete akurát predstavený telefón, kedy sa predajcovia snažia zaobstarať tieto novinky čo „najrýchlejšie“ aby uspokojili dopyt po zariadení. Postup ako zistíte z akej distribúcie pochádza Vaše zariadenie je jednoduchý. Ako prvé si otvorte v nastaveniach „extras + info / bonusy info“, následne si vyhľadajte tieto informácie „Manufacturer name a Mobile Operator“.
Neprehliadni
Následne porovnajte tieto údaje s údajmi na tejto stránke: https://dev.windowsphone.com/en-US/OEM/docs/Customization/Registry_values_for_mobile_operator_IDs. Porovnali ste? Tak teraz už viete odkiaľ pochádza Váš telefón, a jedine čo Vám ostáva je sledovať už len dostupnosť aktualizácie na tejto stránke: https://www.microsoft.com/en/mobile/support/software-update/wp8-software-update/availability-in-europe/
Komentáre