Youtube pravdepodobne zmení spôsob zobrazovanie reklám. Je to WIN-WIN situácia
Youtube sa dnes právom hrdí titulom najväčšieho video servera na svete. Navštevujú ho milióny používateľov, nevynímajúc Slovákov či Čechov.
Doteraz jednou z najotravnejších súčastí sledovania videí boli a zároveň aj sú reklamy, ktoré sa zobrazujú v priebehu sledovania videí.
Nový výskum spoločnosti Youtube zistil, že používatelia vyhodnocujú komfort pozerania videí na základe viacerých faktorov. Okrem samotnej dĺžky videa na komfort významne vplýva podľa aj frekvencia páuz určených na reklamy. Inými slovami, používatelia negatívne vnímajú keď im v priebehu sledovania vyskočí reklama, a to hlavne v prípade dlhších videí. Na základe toho spoločnosť začala testovať dve reklamy za sebou pred spustením samotného videa. Vo výsledku zistili, že sa zvýšila interakcia používateľov s reklamami. V číselných hodnotách zaznamenali až o 40% menej prerušení reklám a zároveň sa zvýšil aj dosah, v priemere o 8% až 11%.
Takto by mali vyzerať reklamy v praxi.
Vo výsledku možno takýto formát reklám vyhodnotiť ako WIN-WIN situácia. Používateľov nebudú trápiť reklamy počas sledovania videa a inzerentom sa zvýši dosah reklám. Zmeny Youtube začne implementovať pravdepodobne už čoskoro.
Neprehliadni
Zdroj: Youtube
Komentáre