OperátoriSpravodajstvo

Prieskum odhalil, ktorý operátor je na Slovensku najobľúbenejší. Stal sa víťazom ten váš?!

Prieskum "Skúsenosť, ktorá sa vypláca" od spoločnosti KPMG odhalil, ktorý telekomunikačný operátor je medzi Slovákmi najobľúbenejší.

Telekomunikačný operátor 4ka obhájil už tretíkrát v poradí prvenstvo v prieskume zákazníckej skúsenosti audítorskej spoločnosti KPMG, informuje spoločnosť. Podľa výsledkov prieskumu, ktorý sa uskutočnil v druhom štvrťroku roku 2022, ktorého sa zúčastnilo 2 555 respondentov, sa 4ka stala najobľúbenejšou značkou na Slovensku v kategórii telekomunikácie pre rok 2022. Zákazníci najviac ocenili výhodné ceny a prehľadne komunikované produkty.

4ka sa snaží neustále zlepšovať svoje služby, hovorí Kyška

Riaditeľ marketingu a komunikácie telekomunikačného operátora 4ka Roland Kyška uviedol, že sa v spoločnosti neustále snažia zlepšovať svoje služby a zabezpečiť, aby boli kvalitné, prehľadné a čo najvýhodnejšie pre zákazníka. Podľa neho získané ocenenie potvrdzuje ich snahu každoročne sa zlepšovať.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

„Vo 4ke sa neustále snažíme zlepšovať naše služby tak, aby boli kvalitné, prehľadné a čo najvýhodnejšie pre zákazníka. Že sa nám to darí, potvrdzuje aj získané ocenenie a hlavne dôvera našich zákazníkov, ktorú nám vyjadrili aj v nezávislom prieskume renomovanej poradenskej spoločnosti KPMG,“ povedal Roland Kyška, riaditeľ marketingu a komunikácie telekomunikačného operátora 4ka.

Senior manažér z poradenskej spoločnosti KPMG na Slovensku Peter Rado vysvetľuje, že dobrá zákaznícka skúsenosť je jednou z ciest, ako si udržať zákazníka aj v náročných obdobiach a môže spoločnosti priniesť lepšie finančné výsledky. Zároveň výsledky ich štúdie ukázali, že firmy s úspešnou zákazníckou skúsenosťou dosahujú vyššiu mieru ziskovosti ako trhový priemer.

Dobrá zákaznícka skúsenosť je jednou z ciest, ako si udržať zákazníka aj v náročných obdobiach. V konečnom dôsledku, môže spoločnosti priniesť lepšie finančné výsledky. Ukázali to nakoniec aj výsledky našej štúdie, kde sme analyzovali priamy dopad zákazníckej skúsenosti na výkonnosť firmy – okrem rýchlejšieho rastu, firmy s úspešnou CX dosahujú aj vyššiu mieru ziskovosti ako je trhový priemer. Tešíme sa, že na Slovensku pôsobí viacero značiek, ktoré si tento fakt uvedomujú,“ vysvetľuje Peter Rado.

4ka sa tretí rok za sebou stala najvyššie umiestnenou značkou zo sektora telekomunikácií. Výrazne sa zlepšila v pilieri Integrita a mierne vyššie hodnotenie dostala aj v pilieroch Empatia a Očakávania. Zákazníci ocenili, že sa 4ka dlhodobo snaží prinášať kvalitné služby za priaznivé ceny.

Prieskum KPMG s názvom „Skúsenosť, ktorá sa vypláca“ vychádza z medzinárodného výskumu Customer Experience Excellence, ktorý pravidelne zisťuje skúsenosť zákazníkov s veľkým množstvom značiek a organizácií. Dáta pre štúdiu boli zbierané v druhom štvrťroku roku 2022 a na Slovensku sa do neho zapojilo 2 555 respondentov. Celkovo bolo hodnotených 134 značiek, z ktorých 126 dosiahlo požadovaný počet odpovedí, aby mohli byť použité ako reprezentatívna vzorka pri vypracovaní tejto štúdie.

Jeden z respondentov v prieskume, muž vo veku 36 rokov, zhodnotil 4ku veľmi pozitívne a povedal:

„So 4kou ako operátorom mám len dobré skúsenosti. Nedostatok vlastného signálu vykryje inými vysielačmi. Internet je dostupný, ceny hovorov nie sú zlé. Najviac mi je sympatická ich prehľadná a zároveň podrobná mobilná aplikácia.“

Na druhej priečke skončil telekomunikačný operátor O2 a tretiu priečku obsadil Telekom.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy
Tagy
Zobraziť komentáre
Close
Close