Google.com „padol“. Titul najnavštevovanejšej stránky roku 2021 získal iný web. Ktorý?!
Po dlhých rokoch bol Google prekonaný. Najnavštevovanejšou stránkou na svete v roku 2021 sa stala stránka sociálnej siete TikTok.
Často diskutovaná sociálna sieť TikTok trhala v roku 2021 jeden rekord za druhým. Málo kto však predpokladal, že zosadí dlhoročného lídra z pozície najnavštevovanejšej stránky na svete. Portál beebom.com poukazuje na to, že webová stránka TikToku sa stala najnavštevovanejšou na svete. Predbehla dokonca gigantov ako Google, Twitter, či Facebook.
TikTok z dielne čínskej spoločnosti ByteDance sa stal najnavštevovanejšou webovou platformou pre rok 2021. Portál Cloudfare zverejnil zoznam desiatich najnavštevovanejších stránok a TikTok si v tomto zozname výrazne polepšil. Svoju siedmu pozíciu z vlaňajšieho roka vylepšil na maximum, keď predbehol Google.
Top 10 najpopulárnejších stránok za rok 2021
Zvyšné webstránky v nižšie uvedenom zozname nie sú žiadnym prekvapením, no zosadenie lídra je viac než prekvapujúce. To ale len poukazuje na vyvíjajúci sa trend, ktorý TikTok perfektne zachytil. Pozíciu 1. a 2. už poznáme, no pozrieme sa aj na zvyšok tohto prestížneho rebríčka.
- TikTok.com
- Google.com
- Facebook.com
- Microsoft.com
- Apple.com
- Amazon.com
- Netflix.com
- YouTube.com
- Twitter.com
- WhatsApp.com
Zaujímavosťou je určite fakt, že TikTok je jedinou stránkou v zozname, ktorá nemá sídlo v Spojených štátoch. Na prvé miesto sa TikTok dostal už vo februári. Situácia na najvyššom stupienku sa často menila, no približne v polovici roka sa ustálila.
To nebol jediný úspech tejto populárnej aplikácie. Už skôr sa aplikácia stala najsťahovanejšou aplikáciou, keď prekonala ďalšieho silného protivníka v tomto odvetví, Facebook. Je vidieť, že TikTok je zameraný na obrovskú masu ľudí a je neskutočne populárny.
Neprehliadni
Všetko to dokázal aj napriek permanentnému zákazu v Indii, či rôznym súdnym sporom v Amerike. Všetky tieto úspechy pramenia najmä z toho, že aplikácia nie je určená iba pre deti a tínedžerov. Jej zameranie na úplne hocijakú oblasť a vekovú kategóriu z tejto aplikácie nerobí len výborný prostriedok na zábavu a vyplnenie voľného času. Je to taktiež výborným prostriedkom pre rôzne marketingové účely.
Pokročilý algoritmus tejto aplikácie vie úplne perfektne zamerať obsah osobám, ktoré o daný produkt či službu majú záujem. A dokáže to aj bez otravných reklám pred alebo počas videa, čo len napomáha jej popularite.
Aplikácie ako Instagram či YouTube sa snažili o zareagovanie na daný trend pridaním podobného formátu videí, no zdá sa, že bude potrebné vyvinúť oveľa väčšiu snahu. Hlavne ak by chceli z trónu zosadiť tohto čínskeho giganta.
Komentáre