Vďaka Microsoftu bude vysielanie interaktívnejšie a vzrušujúcejšie s Beam Interactive 2.0
Microsoft sa s Beam Interactive 2.0 snaží o to, aby jeho interaktívne vysielacie funkcie boli pre používateľov pútavejšie a pohlcujúcejšie. Súčasná platforma neponúka streamerom omnoho viac, než chatovanie s inými ľuďmi počas samotného streamovania, ale s Beam 2.0 môžu streameri vytvoriť oveľa interaktívnejší obsah.
Kľúčové vlastnosti
- Kontrolné akcie pre používateľa – Vidíte, kto stlačil tlačidlo umožňujúce pútavejšiu a osobnejšiu interaktivitu.
- Dynamické ovládanie – Vytvorte nové tlačidlá a interaktívne prvky za chodu priamo z vašej hry, bez toho, aby ste museli navštíviť Interactive Studio.
- Prispôsobivé ovládanie – Zmeňte text a nadhoďte cenu ovládača za chodu, čím okoreníte hru počas relácie.
- Skupiny – Zoskupte svojich hráčov do tímov alebo do zbierok, čím umožníte jedinečné ovládanie rôznym skupinám užívateľov.
- Úplne nové ovládanie založené na WebGL
- Nastavte text a nadhoďte cenu kedykoľvek za chodu.
- Jednoduchšie poziciovanie a zmena veľkosti pre širokú škálu layoutov a zariadení.
- Štýlový nový ovládací editor premenovaný na Interactive Studio.
- Sada nástrojov a procesov pre vašu podporu vo vytváraní interaktívneho zážitku budúcej generácie.
- Všetko od počiatočného vytvárania až po publikovanie je starostlivo vytvorené a dodané tak, aby vás podporilo pri vytváraní najlepšieho možného interaktívneho zážitku.
- JSON Based Protocol – Ľudsky čitateľný formát, v ktorom možno ľahko odstrániť bugy.
- Nový a aktualizovaný SDK
- C ++
- Unity / C #
- JavaScript
Prvá verzia Interactive 2.0 dorazí na Beam tento mesiac, s ďalšími funkciami a vylepšeniami plánovanými na zvyšok roka.
Ak sa chcete dozvedieť o upgrade viac, čítajte tu.
Komentáre