Adobe a Microsoft spolupracujú na vytvorení štandardného dátového modelu priemyslu pre marketing, predaj a služby
Spoločnoti Microsoft a Adobe oznámili na Adobe summite dostupnosť svojho prvého súboru spoločných riešení, ktoré sú navrhnuté, aby pomohli podnikom transformovať ich zákaznícke skúsenosti. Microsoft a Adobe navyše oznamujú, že spolupracujú na novom priemyselnom štandarde pre definovanie a zjednotenie jazyka pre marketing, predaj a dátové služby. Vyvíjajú sémantický dátový model pre porozumenie a nakopnutie zákazníckej interakcie v reálnom čase. Štandardizuje to spôsob, akým sú dáta štruktúrované a výrazne to urýchli proces získavania náhľadov z obrovských objemov dát.
Nový dátový model
Microsoft a Adobe vo vývoji tohto nového dátového modelu spolupracujú aj s ďalšími lídrami v priemysle, vrátane AppDynamics, Acxiom, Dun & Bradstreet, Qualtrics, Zendesk, [24]7 a MasterCard. Zaviazali sa tvoriť aplikácie na základe spoločného dátového jazyka.
Poskytovaním end-to-end integrácie na plaformovej úrovni si môžu zákazníci ľahšie prispôsobiť svoje aplikácie, zachytiť behaviorálne dáta v rámci webových a mobilných aplikácií, a zbierať náhľady cez služby od Adobe a Microsoftu, ako aj všetkých platforiem, ktoré podporujú dátový model.
Microsoft a Adobe poskytne aktuálne informácie o tomto novom dátovom modeli na vývojárskej konferencii Build developer conference 10.-12. mája 2017.
Zdroj: mspoweruser.com
Komentáre