Google začína s blokovaním reklám, ktoré sú obťažujúce
Google začína blokovať obťažujúce reklamy, ktoré nespĺňajú štandardy „Better Ads Standards“. Chce tak obmedziť motiváciu inštalovať AdBlockery
Reklamy, reklamy a ďalšie reklamy. Google chce s nimi čiastočne zatočiť. Teda minimálnými s tými, ktoré sú obťažujúce a nespĺňajú štandard „Better Ads Standards“ (v prípade smartfónov sú to napr. reklamy ako automatické reklamy so zvukom, veľké behajúce reklamy, veľké reklamy s odpočítavaním a podobne). Informuje o tom portál techdows.com.
Zatiaľ len v prehliadači Google Chrome Canary
Techdows.com píše, že funkcia môžu aktuálne využívať používatelia prehliadača Google Chrome Canary, ktorich pri návšteve stránky porušujúcej pravidla reklamných štandardov prehliadač vyzve, či chcú alebo nechcú zobrazovať reklamy.
Better Ads Standards
Google, vrátane viacerých väčších publisherov verí, že zavedenie reklamných štandardov prinesie na konci dňa väčšie príjmy, ako pre samotných tvorcov webstránok, tak aj pre sprostredkovateľov. Totiž až 69% percent ľudí, ktorí si inštalujú rôzne rozšírenia na blokovanie reklám, si ich inštalujú nie z dôvodu, že by im reklamy vo všeobecnosti vadili, ale práve pre typ reklám, ktoré sú obťažujúce. Inými slovami, odstránenie obťažujúcich reklám je win-win situácia ako pre tvorcov webových stránok, tak aj pre návštevníkov.
Komentáre