Xiaomi prezrádza, ako sa im darilo v kľúčových regiónoch západnej Európy za uplynulý kvartál

Hoci väčšina výrobcov predala menej smartfónov, tak Xiaomi predalo výrazne viac

Xiaomi predaje smartfonov v zapadnej europe
Zdroj: Vosveteit.sk (koláž)

Trh so smartfónmi bol v priebehu prvého kvartálu tohto roka turbulentným. Dôvodom je prepuknutie pandémie, ktorá zo dňa na deň zmenila nákupné správanie každého človeka v Európe vrátane ostatných regiónov sveta. Pred pár dňami sme mohli čítať o tom, že trhový podiel spoločnosti Xiaomi bol za uplynulý kvartál na globálnom trhu 10%, čo predstavuje historické maximum (podľa dát spoločnosti Strategy Analyticts). Okrem iného si spoločnosť v dôsledku týchto čísiel vydobyla 4. priečku najväčšieho predajcu smartfónov v rámci Európy.

„Proti prúdu“

Zhou Shouzi, riaditeľ spoločnosti Xiaomi International, zdieľal prostredníctvom sociálnej siete Weibo čísla predajnosti smartfónov, ktoré idú doslova proti trhovým trendom. Zatiaľ čo väčšina predajcov na čele so spoločnosťou Samsung sa trápila s predajmi smartfónov, tak Xiaomi rástlo. V medziročnom porovnaní spoločnosť v západnej Európe predala o 79% zariadení.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Zhou Shouzi vo svojom publikovanom statuse píše:

„Rast spoločnosti Xiaomi v západnej Európe v prvom štvrťroku 2020 je proti trendu, medziročne sme nárastli o 79%! Osobitné poďakovanie patrí nášmu tímu Xiaomi Spain za to, že sa po prvýkrát dostali na špičku a stali sa v Španielsku výrobcom mobilných telefónov číslo jedna!…“

V sledovanom období v  Španielsku spoločnosť predala o 46% smartfónov viac, v Nemecku predali rovnaký počet ako rok dozadu, v Taliansku predali o 306% viac  a vo Francúzsku o 83% viac. Čo sa týka hlavnej konkurencie v podobe spoločností Samsung a Huawei, tak ani jedna spoločnosť v menovaných regiónoch nedosiahla minuloročné predaje.

 

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre