V Gmaili začali pribúdať nové reklamy, veľa reklám. Pozrite sa, kde na nich všade narazíte

V aplikácii Gmail a vo webovom rozhraní služby, pribudli reklamy, hlásia používatelia. Pribudli v zozname prijatých e-mailových správ.

gmail titulka
Zdroj: afapress / Shutterstock.com

Gmail je v súčasnosti najpoužívanejším e-mailovým klientom, aký existuje. Dostupný je zadarmo a rovnako, pomocou Gmailu pristupujem aj do ďalších služieb spoločnosti Google.

Nie je žiadnym tajomstvom, že Google je firma, ktorej biznis tvoria všadeprítomné reklamy. No zdá sa, že spoločnosti sa máli a bude zobrazovať ešte viac reklám, ako tomu bolo doposiaľ, upozorňuje portál 9to5google.com.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Google pridáva do Gmailu nové reklamy

Google v minulosti do rozhrania aplikácie Gmail priniesol reklamy a mnohým trvalo pomerne dlho, kým si na ne zvykli. Vyzerá to ale tak, že v rozhraní aplikácie vrátane webového rozhrania služby, pribudnú ďalšie.

Ako upozorňuje portál, tak v rozhraní mobilnej aplikácie sa objavila nová kolónka „aktualizácie“ vo vrchnej časti obrazovky, kde sa používateľom začali zobrazovať reklamy.

Na sociálnej sieti Twitter viacero používateľov zdieľalo snímky obrazovky, ako vidia reklamy. Zdá sa, že formát reklamy vyššie, nie je jediný. Jeden z ďalších používateľov zdieľal snímku veľkých bannerových reklám. Ako vyzerá tento formát, sa môžete pozrieť nižšie.

Reklama pribudla aj vo webovom rozhraní služby

Ako sme už vyššie spomínali, tak reklamy pribudli aj v prípade webového rozhrania služby. Jedna z používateliek Gmailu píše:

„Ach, Gmail, ako môžem dostať tieto reklamy zo zoznamu správ? Toto je taká hnusná skúsenosť.“, píše jedna z používateliek služby nižšie.

Olívia ale nie je jedinou, ktorá sa sťažuje na podobné skúsenosti s reklamou v rozhraní e-mailovej služby.

„Ako človek, ktorý veľmi tvrdo pracuje na tom, aby si udržal môj e-mail pod kontrolou, som úplne NADNEŠENÁ, že Gmail teraz do mojej doručenej pošty vkladá náhodné reklamy???“, ironicky konštatuje Rosemary.

Na niektoré z reakcií reagovala aj samotná spoločnosť, ktorá v príspevku zdieľala odkaz, ktorý bližšie popisuje, ako funguje zobrazovanie reklám v službe Gmail.

Portál 9to5google.com kontaktoval v súvislosti s touto témou aj samotnú spoločnosť, ktorá uviedla, že experimentuje s rôznymi spôsobmi zobrazovania reklám a zároveň chce pomôcť používateľom objaviť nové firmy a spojiť ich s nimi.

„Neustále experimentujeme s formátmi a pracujeme na spôsoboch, ako pomôcť ľuďom objaviť nové firmy a spojiť sa s nimi. Karta Propagácie zobrazuje propagačné e-maily od firiem, ktoré ľudia odoberajú, ako aj ponuky a ponuky spoločností, ktoré by sa ľuďom mohli páčiť. Minulý rok sme zaviedli reklamy Instream na karte Propagácie pre mobilné zariadenia a minulý mesiac sme ich rozšírili aj na počítače.“, uviedol gigant pre portál.

Aktuálne nevieme presne povedať, kedy reklamy uvidia všetci používatelia. Veľká časť ľudí ich totiž aktuálne nevidí. No je to pravdepodobne len otázka najbližších dní, kedy sa začnú zobrazovať všetkým.

Máte reklamy prítomné vo vašom účte? Dajte nám vedieť nižšie v komentároch alebo na sociálnych sieťach.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre