Samsung chce zobrať Appleu vietor z plachiet naprieč USA. Dopomôcť mu má k tomu plán „Tiger“. Čo to je?

Samsung má naprieč USA veľké ambície. Chce pokoriť Apple!

Samsung vs apple
Zdroj: pixabay.com (geralt)

Hoci Samsung je najväčším výrobcom smartfónov na svete, tak aj napriek tomu, existujú trhy, kde ťahá za kratší koniec. Dobrým príkladom je USA, kde dominuje Apple s telefónmi iPhone. Zdá sa, čo kórejský výrobca smartfónov, chce v roku 2022 vytiahnuť na amerického giganta tajnú zbraň, aby zobral spoločnosti vietor z plachiet. Na tému upozorňuje portál androidauthority.com.

Operácia „Tiger“

Podľa kórejského média Korea Herald, na ktoré sa odvoláva portál, Samsung mal ešte pred začiatkom CES 2022 v Las Vegas zorganizovať stretnutie na úrovni vedúcich pracovníkov, ktorého cieľom bolo prebranie stratégie súvisiacej so smartfónmi. Podľa publikovaných správ, stratégia dostala pomenovanie „Tiger“. Samsung našiel pri hľadaní názvu inšpiráciu v roku 2022, ktorý je podľa čínskeho zverokruhu „rokom vodného tigra“.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Cieľom spoločnosti má byť stať sa nielen jednotkou na trhu so smartfónmi, ale i zmenšiť priepasť medzi Appleom a Samsungom v segmente vlajkových lodí, kde dominuje americký gigant. Aby toho nebolo málo, tak Samsung si dal za cieľ stať sa i jednotkou vo všetkých hlavných kategóriách, v ktorých podniká. Rovnako spoločnosť chce zvýšiť svoju prítomnosť i v takzvaných „produktoch značky C“. Ide napríklad o základné príslušenstvo, ako sú bezdrôtové slúchadlá. Inými slovami, cieľom Samsungu je zažiť rekordný rok.

„Naša vízia MX [mobile experience – ed] je posunúť sa od predajcu smartfónov k spoločnosti s inteligentnými zariadeniami. Nebudeme technologickou značkou, ale značkou obľúbenou mladými generáciami, ktorá poskytuje inovatívne skúsenosti,“ mal uviesť TM Roh, šéf mobilnej divízie počas stretnutia.

Zo slov šéfa mobilnej divízie je zjavné, že spoločnosť chce zo značky urobiť „imidžovú záležitosť“. Inými slovami, chce byť „druhým“ Appleom.

Bude zaujímavé sledovať, ako sa to spoločnosť pokúsi dosiahnuť. Nejde len o produkty ako také, ale i o problémy súvisiace s komponentami pre svoje zariadenia, ktorým bude musieť čeliť. Dobrým príkladom je napríklad oneskorenie uvedenia telefónu S21 FE na trh, ktoré prišlo len v týchto dňoch a krátko predtým, ako príde produktová rada S22.

V každom prípade, myslíte si, že má Samsung na to, aby okolo svojej spoločnosti vybudoval kult, podobný, ako to urobilo Apple, prípadne i Xiaomi? Dajte nám vedieť nižšie v komentároch váš názor.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre