Filmy a seriálySpravodajstvo

Poznáme potenciálny dátum, kedy Netflix môže prísť s predplatným, kde bude prítomná i reklama

Netflix údajne chce predbehnúť konkurenčnú službu Disney+.

O lacnejšom predplatnom v službe Netflix sa hovorí už nejaký ten piatok. Spomína sa program, v ktorom budú prítomné reklamy.

O tomto programe sa začalo špekulovať ešte koncom prvého kvartálu tohto roka, kedy finančný riaditeľ spoločnosti uviedol, že to „do budúcnosti nevylučuje“. Neskôr platforma oznámila, že po prvýkrát v histórii stratila časť predplatiteľov. Od tohto momentu je téma predplatného s reklamou na pretrase. Má ísť totiž o nástroj, ako zvrátiť odliv používateľov ku konkurencií.

Posledné informácie ohľadne predplatného s reklamou hovorili, že cena by mohla byť niekde v rozmedzí od 7$ do 9$. Hovoríme ale o americkom trhu, kde štandardné predplatné v závislosti od zvoleného programu stojí od 9,99$ do 19,99$.

Stále nezodpovedanou otázkou ale zostáva, kedy bude dostupné predplatné s reklamou. Doposiaľ sa hovorilo o konci tohto roka alebo o začiatku toho nasledovaného.

Poznáme ďalšie podrobnosti o lacnejšom predplatnom s reklamou

Spravodajský portál wsj.com najnovšie prichádza s informáciami, ktoré odkrývajú nové podrobnosti. Podľa publikovaných správ platforma by mohla prísť s touto službou už oveľa skôr. Zdroje portálu hovoria, že Netflix chce predbehnúť konkurenčnú streamovaciu službu Disney+, ktorá plánuje prísť s obdobným predplatným a to ešte v priebehu tohto roka.

Podľa všetkého lacnejšie predplatné s reklamou by mohol prísť už 1. novembra. Je ale potrebné podotknúť, že hovoríme najmä o americkom trhu, kde bude zo začiatku tento program dostupný. Predpokladá sa ale, že neskôr ho platforma rozšíri aj do ďalších regiónov.

Portál ďalej prízvukuje, že ale nejde o oficiálne informácie.

„Stále sme v počiatočných dňoch rozhodovania o tom, ako spustiť lacnejšie predplatné s podporou reklám,“ uviedol Netflix vo vyhlásení. „Neprijali sme zatiaľ žiadne rozhodnutia.“

Podľa dostupných informácií Netflix pracuje i na tom, aby každá značka alebo inzerent, nemohol minúť v službe viac ako 20 miliónov dolárov ročne. Netflix tým chce dosiahnuť, aby rovnaká reklama nebola vidieť až príliš často, píše WSJ.

Rovnako treba uviesť, že niektoré zdroje hovoria, že používatelia s programom, kde je prítomná reklama, budú ochudobnení a niektoré tituly. Nateraz ale nepoznáme ďalšie informácie.

V každom prípade ďalšie podrobnosti o tejto forme predplatného sa pravdepodobne dozvieme už čoskoro. Treba ale povedať, že dáva zmysel, aby Netflix s touto službou prišiel ešte pred koncom roka a počas sviatkov, kedy mnohí z nás trávia výrazne viac času sledovaním filmov a seriálov.

Tagy
Zobraziť komentáre
Close
Close