Gmail ešte viac zjednodušil odhlásenie sa z reklamných e-mailov. Pozri sa na toto nové tlačidlo
Odhlásiť sa z odberu reklamných správ v Gmaili môžeš už aj priamo z hlavné výpisu s e-mailovými správami.
Určite aj tebe prichádza do e-mailovej schránky denne viacero reklamných e-mailov. Stačí urobiť niekde online nákup a potom ti budú z daného e-shopu pravidelne chodiť ponuky. Plynutím času sa tento typ e-mailov môže nakopiť, až ti bude zahlcovať schránku, až sa stane neprehľadnou. Jediným riešením, ako sa zbaviť týchto e-mailov, je odhlásiť sa z odberu správ.
Väčšina e-shopov a stránok, ktoré posielajú reklamné e-maily, umožňuje v spodnej časti správy odhlásiť sa z odberu. Niekedy je to viac komplikované a niekedy menej. Google si tento problém dobre uvedomuje. V reakcii na túto situáciu priniesol ešte začiatkom roka nové tlačidlo „Zrušiť odber“, ktoré nájdeš vo vnútri správy hneď vedľa odosielateľa.
Ako toto tlačidlo vyzerá, a kde ho nájdeš, sa môžeš pozrieť nižšie na snímke obrazovky. Potom, ako na neho klikneš, tak budeš musieť ešte potvrdiť zrušenie odberu správ.
Toto tlačidlo pribudlo aj vo výpise správ
Tlačidlo vyššie, aby si sa k nemu dostal, tak musíš otvoriť telo e-mailu. Vedel si ale, že toto tlačidlo po novom pribudlo aj do výpisu správ? Dostupné je tak z úvodnej stránky tvojho účtu.
Možno si si už všimol, že niekedy pri e-mailoch máš poznámku, napríklad „Pozrieť aktivitu“, „Archivovať“ a podobne. Práve na tomto mieste pribudla nedávno aj možnosť „Zrušiť odber“. Aktuálne je ale dostupnou len na desktope a nie pri všetkých e-mailoch, no pri väčšine, ktoré umožňujú odhlásiť sa z tohto typu správ, ju nájdeš. Viď snímku obrazovky nižšie.
Neprehliadni
Ako náhle klikneš na tlačidlo Zrušiť odber, tak Gmail ti zobrazí vyskakovacie okno, na ktorom budeš musieť potvrdiť zrušenie odberu správ. Keď tak spravíš, tak ti už nebudú chodiť reklamné e-maily z danej adresy. Pozrieť sa môžeš na obrazovku nižšie, ako to vyzerá.
Máš túto možnosť odhlásenia sa z reklamných e-mailov dostupnú v tvojom Gmail účet už aj ty? Daj nám vedieť nižšie v komentároch alebo na sociálnych sieťach.
Komentáre