Chytré televízory známej značky začali zobrazovať reklamu cez celú obrazovku. Používatelia zúria
V televízoroch známej značky sa začali zobrazovať po novom reklamy.
Reklama sa stala neodbytnou súčasťou našich životov. Môžeme na ňu naraziť prakticky kdekoľvek. Pravdepodobne aj ty si si už asi zvykol, že keď čítaš webové stránky, tak v článkoch sú povkladané reklamy. Ide o spôsob, ako prevádzkovatelia internetových stránok pokrývajú náklady a môžu svoje služby poskytovať zadarmo. Rovnako aj keď sleduješ v televízii program, tak ten je prerušovaný kvôli reklame každých niekoľko desiatok minút.
Mohlo by sa zdať, že prevádzkovatelia rôznych služieb už nemajú kde vkladať ďalšie reklamy. Skutočnosť je ale iná. Najnovšie portál TheVerge.com poukazuje na to, že známy výrobca televízorov, začal zobrazovať reklamu vo svojich televízoroch na netradičnom mieste.
Ešte viac reklamy
Ide konkrétne o spoločnosť LG, ktorá pre svoje OLED televízory vrátane modelu G4 predstavila program „LG Ad Solutions“ (pozn. reklamné riešenie LG).
Táto služba spoločnosti má propagovať nielen svoje produkty, ale aj produkty tretích strán, ktoré nemusia úplne súvisieť s televíziou alebo zábavou.
„V minulosti mohla reklama šetriča obrazovky naznačovať, že diváci opustili miestnosť, no dnešné zvyky pri sledovaní sú výrazne odlišné. Teraz 93 % divákov vykonáva multitasking pri sledovaní televízie, zapájaní sa do aktivít, ako je posielanie správ, nakupovanie, prehliadanie sociálnych médií alebo hranie hier na telefónoch,“ povedal Dave Rudnick, technologický riaditeľ spoločnosti LG Ad Solutions. „Prostredníctvom testovania sme potvrdili, že reklamy šetriča obrazovky predstavujú cennú príležitosť pre značky byť v popredí a uprostred najväčšej obrazovky v miestnosti.“
Mimochodom, k veľmi podobnému kroku sa uchýlila nedávno aj spoločnosť Google a to konkrétne v aplikácii YouTube pre chytré televízory či v set-top boxy. Neodbočujme ale ďaleko od témy.
Neprehliadnite
Reklamu môžeš (zatiaľ) vypnúť
Ak sa aj v tvojom televízore spoločnosti LG začali zobrazovať reklamy, tak ich môžeš vypnúť cez kartu „Ďalšie nastavenia“ v ponuke nastavení televízora a vypnutím prepínača „Propagácia šetriča obrazovky“.
„Tento formát reklamy na celú obrazovku efektívne využíva čas nečinnosti obrazovky na zvýšenie viditeľnosti značky.“, hovorí gigant.
Z vyjadrenie spoločnosti nie je celkom ale jasné, ako bude LG rozširovať tieto reklamy naprieč jednotlivými trhmi.
Ďalej treba uviesť, že technologický gigant v minulosti uviedol, že na platformu webOS, ktorá beží na viac ako 200 miliónoch inteligentných televízorov po celom svete, chce priniesť viac reklám do konca tohto roka. Samotný operačný systém webOS by sa mal taktiež dostať aj do televízorov tretích strán vrátane ďalších produktov spoločnosti mimo chytrých televízorov. Je teda vysoko pravdepodobné, že reklám uvidíme v priebehu času násobne viac ako je tomu dnes.
Komentáre