OperátoriSpravodajstvo

AKTUÁLNE: Zákazníci Telekomu hlásia problémy. Operátor priznáva poruchu, už pracuje na oprave! Čo sa deje?!

Telekom hlási problémy so zariadením, ktoré prihlasuje telefóny do siete operátora. Vyzýva ľudí, aby neodhlasovali svoje zariadenia zo siete.

AKTUALIZOVANÉ: Aktuálne by už zákazníci nemali pociťovať obmedzenie, hlási operátor. Celý článok v pôvodnom znení, si môžete pozrieť nižšie.

Zákazníci mobilného operátora Telekom hlásia problémy s prihlásením sa do siete operátora. Viacero používateľov hovorí, že im nefunguje internet. Rovnako aj my sme sa stretli s tým, že nám nefunguje internet a problémy so sieťou hlásia aj ďalší ľudia. Na teraz nevieme ale povedať, či ide len o výpadok na úrovni kraja, alebo naprieč celým Slovenskom. Podľa aktuálnych informácií, ktoré s nami zdieľal medzičasom mobilný operátor, porucha trápi celé Slovensko.

No podľa komentárov používateľov na sociálnej sieti, sa zdá, že výpadok je rozsiahlejšieho charakteru. Rovnako treba povedať, že ľudia sa s problémami stretávajú od skorých ranných hodín a dotýkajú sa schopnosti zariadenia využívať mobilné dáta. Ostatné služby nie sú ovplyvnené, potvrdil nám operátor.

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

„Ostatné služby (mobilné volania, SMS, pevná linka, pevný internet či TV) nie sú ovplyvnené“, uviedol operátor pre náš portál.

Pozor, neodhlasujte sa zo siete, inak sa do nej späť neprihlásite

Medzičasom mobilný operátor Telekom na sociálnej sieti informoval svojich zákazníkov, že eviduje problémy so zariadením, ktoré prihlasuje mobilné telefóny do siete. Podľa vyjadrenie operátora, môžete mať problémy s využívaním mobilných dát, ak ste sa odhlásili zo siete. Operátor rovnako vyzýva, aby ste nereštartovali svoj mobil, nemenili SIM kartu v mobile či nezapínali režim lietadla. Dôvodom je, že ak sa odhlásite zo siete, tak prihlásenie sa do nej, nemusí fungovať.

„TERAZ NEREŠTARTUJTE TELEFÓNY Milí zákazníci, aktuálne nám nefunguje zariadenie, ktoré prihlasuje vaše telefóny do siete, aby ste mohli dátovať. Ak ste si v noci vypli mobilné dáta alebo celý telefón a ráno ich opäť zapli, nemusíte sa správne pripájať do našich sietí. Na oprave zariadenia od skorého rána usilovne pracujeme, no prosíme vás, aby ste sa ani ostatní neprepínali do letového režimu, nereštartovali svoje telefóny alebo nemenili SIM kartu v telefóne, lebo sa nebudete môcť hneď prihlásiť späť. Ďakujeme za pochopenie a vašu trpezlivosť.“, hovorí operátor na sociálnej sieti.

O priebehu odstránenia problémov vás budeme priebežne informovať.

AKTUALIZOVANÉ 10:54

Medzičasom sme kontaktovali mobilného operátora, ktorý nám bližšie popísal vzniknutý problém. Vyjadrenie Telekomu pre náš portál, si môžete prečítať nižšie.

ČO SA DEJE: Od rána sa zákazníci nevedia pripojiť späť na dátové siete.

DÔVOD: Aktuálne nefunguje sieťové zariadenie, ktoré prihlasuje telefóny, aby mohli opäť dátovať.

SITUÁCIE: Ak si niekto vypol v noci telefón, mobilné dáta, bol v letovom režime, menil SIM kartu či robil aktualizáciu, nemusí sa vrátiť späť.

Všetci zákazníci, ktorí fungujú na mobilnej sieti a sú celý čas prihlásení, fungujú štandardne ďalej.

ODPORÚČANIA: Preto aj teraz odporúčame zákazníkom nereštartovať telefóny, neprepínať sa do letového režimu, nerobiť aktualizácie či meniť SIM karty, aby o dátové pripojenia neprišli.

Ak náhodou zákazník telefón reštartuje, bude sa telefón skúšať prihlásiť, ale dostane sa iba k hlasovým a SMS službám, dáta nepôjdu.

V tomto momente môžeme potvrdiť, že prihlásiť sa nemusia zákazníci z celého Slovenska, nielen iba určitého okresu či kraja.

Ostatné služby (mobilné volania, SMS, pevná linka, pevný internet či TV) nie sú ovplyvnené, keďže výpadok sa týka zariadenia, ktoré rieši mobilné dáta.

AKTUALIZOVANÉ 13:40

Operátor nám najnovšie oznámil, že od 11:30 začal postupne pripájať zákazníkov späť do siete. Aktuálne by nemali zákazníci spoločnosti pociťovať žiadne obmedzenia.

„Po 11:30 sa začali zákazníci automaticky zapájať naspäť do dátových sietí a všetky nefungujúce služby boli postupne obnovené. Aktuálne by mal byť výpadok ukončený.“, uviedol operátor vo vyhlásení.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy
Zobraziť komentáre
Close
Close