AKTUÁLNE: Slovenská pošta hlási významnú novinku, ktorá ti uľahčí život pri platení za dobierku pri jej doručení
Radšej neskôr ako nikdy. Slovenská pošta zavádza novinku, ktorá ti zjednoduší život.
Pravdepodobne aj ty nakupuješ online. Mnohokrát máme obavy platiť dopredu a to hlavne v e-shopoch, ktoré nepoznáme. Preto volíme platbu na dobierku.
Určite to poznáš, zavolá ti kuriér, že stojí pri dverách a ty rýchlo utekáš mu otvoriť, aby si prebral balík. Častokrát ale hľadáš aj peňaženku, aby si mu zaplatil. No zabudol si si vybrať peniaze. Potom naháňaš členov domácnosti, či ti nemôžu požičať peniaze, aby si mohol vyplatiť kuriéra.
Zatiaľ, čo niektoré doručovateľské spoločnosti ponúkajú službu uhradenia dobierky platobnou kartou, tak Slovenská pošta túto službu neponúka. To sa ale najnovšie mení.
Slovenská pošta ti umožní zaplatiť kuriérovi za tovar kartou
Najnovšie Slovenská pošta hlási, že pokračuje v digitalizácii služieb. Jednou z nich je aj možnosť zaplatiť poštovým doručovateľom za balík prostredníctvom karty.
„Klienti po novom na uhradenie sumy môžu využiť platobnú kartu, smart hodinky či telefón. Umožňujú im to nové multifunkčné zariadenia, ktoré pošta postupne nasadzuje do užívania. Platba v hotovosti u doručovateľov ostáva, samozrejme, dostupná aj naďalej,“ vysvetľuje riaditeľka obchodu Slovenskej pošty Melinda Burdanová.
Slovenská pošta ďalej dopĺňa, že do konca roka bude táto služba dostupnou u viac ako 60 % doručovateľov. To predstavuje 2 500 multifunkčných zariadení, ktoré budú pridelené kuriérom. Môže sa ti ale stať, že tvoj kuriér, ktorý ti zaklope na dvere, nebude mať terminál. Nejakú dobu totiž ešte potrvá, kým ho budú mať všetci doručovatelia. Do konca roka 2025, by ho malo používať takmer všetkých 4 000 doručovateľov.
Neprehliadni
Pošta ďalej dopĺňa, že zavedenie multifunkčných zariadení zjednodušuje a urýchľuje aj prácu poštových doručovateľov. Rovnako vraví, že nová technológia nahrádza hneď niekoľko zariadení. Výsledkom toho bude nielen to, že ponúknu novú službu zákazníkom, ktorým zjednodušia život, ale aj dôjde k úspore nákladov.
Slovenská pošta zároveň dopĺňa, že zákazníci budú môcť po novom aj podávať zásielky priamo u doručovateľov.
„Komplexná služba klientom prináša nielen novú platobnú funkciu, ale skráti aj samotný čas vybavenia zásielky. Navyše im prináša ďalšiu žiadanú službu, a tou je podaj zásielok priamo u doručovateľa. To zvyšuje komfort klientov, keďže ide o ďalšiu službu Slovenskej pošty, ktorú budú môcť využívať priamo z pohodlia domova.“
Komentáre