AKTUÁLNE: Slováci, pripravte sa, obľúbená služba zdražuje. V najhoršom prípade zaplatíme až o 45 % viac. Je to šialené!
Populárna platforma medzi Slovákmi hlási zdražovanie.
V posledných dňoch sa jeden operátor cez druhého predbiehal, ktorí nám dá lepší benefit v súvislosti s blížiacimi sa Vianocami. Napríklad operátor O2 oznámil, že ti dá na 31 dní neobmedzený internet. Rovnako aj Orange oznámil poriadnu nádielku mobilných dát a to konkrétne 100 GB.
Podobnú taktiku zvolila aj známa streamovacia platforma, SkyShowTime, ktorá ponúka za polovičnú cenu Premium predplatné navždy.
Najnovšie, nesmierne populárna platforma medzi Slovákmi, YouTube, oznámila zdražovanie svojich Premium plánov.
YouTube Premium zdražuje
Možno aj tebe v uplynulých dňoch v schránke pristála správa, v ktorej ťa Google informuje, že zdražuje svoje služby, konkrétne Premium predplatné.
V tom najhoršom prípade pritom nejde o kozmetické zdražovanie. V niektorých prípadoch si za služby spoločnosti priplatíš takmer o polovicu viac. Aby sme boli presní, za Rodinný plán zaplatíš o 45,5 % viac.
Neprehliadni
„Chceme vám naďalej poskytovať skvelé služby a funkcie, preto zvyšujeme cenu na 15,99 € mesačne. Takéto rozhodnutia nie sú jednoduché, vďaka tejto aktualizácii však budeme môcť naďalej zlepšovať odber Premium a podporovať autorov a interpretov, ktorých sledujete na YouTube.“, uvádza platforma v e-maile, ktorý nám pristál v schránke.
Prejdime ale k ostatným plánom, ktorých cena o niečo malo vzrástla. Hoci v tomto prípade treba povedať, že zdražovanie nebolo až tak drastické.
- Individuálny plán – z 7,19 € / mesiac cena porastie na 7,99 € / mesiac.
- Študentský plán – z 4,19 € / mesiac porastie na 4,99 € / mesiac.
- Rodinný plán – z 10,99 € / mesiac porastie na 15,99 € / mesiac.
V prípade, ak si len zvažoval, že si zakúpiš predplatné, tak nové ceny budeš platiť po prvom mesiaci. Prvý mesiac máš zadarmo, ak si v minulosti službu nevyužíval. Ak si existujúci zákazník spoločnosti, tak k zvýšeniu cien dôjde od 23. decembra 2024.
Každopádne, ide o zvláštny krok platformy, ktorá vo veľkom začala bojovať s používateľmi, ktorí blokujú reklamu a láka ich na predplatné. Či sa tento krok spoločnosti oplatí, uvidíme neskôr.
Komentáre