Ako sa darí spoločnosti Honor potom, ako sa spoločnosť „rozviedla“ s materskou firmou Huawei?

Honor je opäť na koni. Štatistiky z domácej Číny ukazujú, že spoločnosti rastú predaje smartfónov.

Smartfony Honor
Zdroj: YouTube (PhoneArena)

Spoločnosť Honor sa v druhej polovici novembra minulého roka fyzicky oddelila od spoločnosti Huawei. Dôvodom predaja dcérskej značky bola snaha spoločnosti Huawei, aby zabezpečili prežitie Honoru. Za týmto rozhodnutím čínskeho giganta stáli najmä sankcie zo strany amerických úradov v dôsledku ktorých nemohla spoločnosť vrátane ich dcérskych a ďalších pridružených spoločností, nakupovať produkty vyrábané americkými technológiami.

Ako sa dnes darí spoločnosti Honor?

Samozrejme, fyzické oddelenie spoločnosti Honor od materskej firmy automaticky neznamenalo, že Honor je z najhoršieho vonku. Dôvodom je, že Honor musel „vybudovať“ všetko na novo, najmä kontrakty s dodávateľskými reťazcami, či zabezpečiť dodávky smartfónov na predajné pulty. Inými slovami, na ramená spoločnosti Honor padlo mnoho povinností, s ktorými im spoločnosť Huawei dlhodobo pomáhala. Podarilo sa spoločnosti v tejto oblasti uspieť?

Odoberajte Vosveteit.sk cez Telegram a prihláste sa k odberu správ

Spoločnosť Honor hlási, že je na dobrej ceste, aby uspela

Spoločnosť Honor najnovšie prostredníctvom tlačovej správy hlási, že na domácom trhu v Číne, je na dobre ceste, aby uspela.

Honor v publikovanej tlačovej správe upozorňuje na zvrátenie trendu zníženia predaja nových zariadení a na prudký rast záujmu o telefóny spoločnosti, ktorý možno bádať najmä v posledných mesiacoch. Ako môžete vidieť nižšie na grafe, tak od septembra minulého roka predaje smartfónov spoločnosti zažili prudký prepad, pričom „najkritickejšie obdobie“ bolo v období januára až apríla tohto roka. Aktuálne možno však vidieť, že predaje zaznamenali vzostup pričom v júni tohto roka, sa podarilo spoločnosti pokryť 8,4% dopyt po nových zariadeniach v domácej Číne.

predaje telefonov honor_domaca Cina_vyvoj
Zdroj: IDC/Tlačová správa

Honor hovorí, že za úspechom stojí viacero faktorov, najmä však, že sa im podarilo pokryť celý procesor predaja smartfónov, od vývoja, cez výrobu, až po ich distribúciu na trh. Honor ďalej dodáva, že sa im to podarilo najmä vďaka uzavretiu viac ako 30 strategických partnerstiev so svetovými hráčmi. Ide o rôznych operátorov, dodávateľov komponentov do zariadení a podobne. Spoločnosť v závere dodáva, že verí, že prudký rast na trhu v domácej Číne a preukázanie toho, že sú schopní rýchlo reagovať na meniace sa podmienky na trhu, sú predzvesťou úspechu aj na globálnom trhu.

Prihláste sa k odberu správ z Vosveteit.sk cez Google správy

Komentáre